En man du tyckte om

Jag brukar verkligen inte vara emotionell, sensibel eller sensitiv för fem öre, aldrig! Idag är dock en sådan äcklig dag.
Vad händer, har mina hormoner släktträff? Är det möjligt, att det är saknaden efter dig som smyger sig på och våldtar mig?
Jag är faktiskt ordentligt förbannad på dig! Så, bra, nu tar mitt förtret över den motbjudande sentimentala känslan.

"As far as I'm concerned we were lost by a landslide,
and I think that just might keep pissing me off.."

Under and in
Yohanna

Kommentarer
Postat av: ekke

Han tycker fortfarande om dig, han vill inte att du ska vara arg och förbannad.



2009-06-21 @ 22:57:22
Postat av: J

Jag tror att Linda fortfarande vill ha dig, lät som det när jag pratade med henne sist. Men vad vet jag? Hon är ju bara min lilla skottkärra:P

2009-06-22 @ 12:44:44
URL: http://antidetmesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0