Vi sitter alla i samma båt

Om jag fick bestämma, då skulle jag ha en vän med en båt. Ja, tänk så behändigt att slippa bekosta och ta hand om skutan. Man kan äta kakan och ändå ha den kvar, lyxigt! Det vore den perfekta lösningen för en fattigt student utan pengar och sjökunskaper.
Man borde egentligen börja selektera sina vänner bättre, så man har vad man behöver menar jag. Jag skulle kunna byta Lillan mot någon med en sjöfarkost tillexempel.

"Det var en båt som sa till en annan
vad du var stilig, vi borde borda varann,
gjorda för varann, köla lite grann,
som bara båtar kan.

Andra båten sa, klart att jag vill vara
med och kryssa, kyssa din stiliga för;
i en långsam slör, vi varann förför,
som bara båtar gör."

Under and in
Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0