Att-göra-listan

  • Ha patent på något - Vilket kommer resultera i att jag kan leva på inkomsterna hela mitt liv.
  • Få en seriefigur uppkallad efter mig - Det skulle vara enormt betydelsefullt för mig att vara en förebild för barn.
  • Bli diktator - Ja, det har alltid varit min stora dröm. Jag har ofta lekt med tanken att få bestämma över andra, utöver mina vänner. Jag ska göra världen hård men rättvis!
  • Bli skjuten - Sist men inte minst vill jag bli skjuten, ja du läste rätt. Det vill jag helt enkelt bli för upplevelsens skull. Självklart kommer jag att överleva.
Under and in
Yohanna

Kommentarer
Postat av: ...

Höhö, du glömde göra mig! Fast det har du ju gjort ;)

2009-07-22 @ 22:43:18
Postat av: mice

Du skulle bli en nice diktator ;;

2009-08-01 @ 20:53:40
URL: http://mikaelnilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0