Jag är glad.. I munnen!

Mot alla odds har jag äntligen hittat en camparkompis. Vänta nu, kan man verklgen säga så? Camparkompis? Hm, jag har hittat en kompis att campa med, det låter kanske bättre.. Hur som haver så känner jag mig upprymd och rusig, likt ett barn i väntan på en glass. Ja det är faktiskt en ganska bra liknelse, då denne person både är färgglad och genom god.
Dessutom är det inte vilken vän som helst utan en enastående och extremt unik individ, som dessutom kan spela gitarr! 
Men gitarren är en bonus, då han är enda upp till stjärnorna bättre än alla melodier. Det finns så mycket att säga men..
Om jag skulle berätta allt jag tyckte, tänkte och kände, ja, då skulle jag garanterat förgöra min hårda och hjärtlösa image för gott! Därför sätter jag punkt här.

Under and in
Yohanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, glassar är goda!

2009-08-22 @ 14:32:26
Postat av: Anonym

Är glad för dig skull Yohanna. Verkligen super glad! Du är den bästa och förtjänar det bästa.

2009-08-26 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0